Faciliteter:

- opvarmet sadelrum

- Ridehal 20x40 meter

- Udendørsbane 20x60 meter

- Rytterstue der er åben for alle i klubbens åbningstider

- Kort rideafstand til Næstrup skov, som er en del af National- park Thy

Om Sjørring Rideklub

Sjørring Rideklub har tidligere været ejet af Viggo Andersen, der drev stedet. Her var højt til loftet og åbent for alle, der holdte af heste og ridning.

I 1997 blev klubbens drift overtaget af en bestyrelse, mens Viggo stadig ejede stedet og hestene.

Efteråret 2014, skete det tragiske, at Viggo døde pludseligt. Ved hans død overgik alle hans besiddelser (dvs.

ejendommen og alle hestene) til skifteretten, og Sjørring Rideklub befandt sig med ét i et tomrum, hvor både

gård og heste var låst fast efter gældende lovgivning.

Det gamle citat ”Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet” kan uden blinken overføres til Sjørring

Rideklub.

Stedet blev købt af Thy Produktionsskole, der ville drive deres dyrepasser og skovlinie på stedet.

Rideklubben fik dog lov at leje sig ind, og der opstod et samarbejde, der gjorde at klubben, efter en hård periode, kunne bestå.

Dette fik dog også ende, da Thy Produktionsskole i 2018 måtte lukke ned og stedet blev endnu engang sat tilsalg. Der blev dog hurtigt fundet en løsning og rideklubbens nye samarbejdspartner er Lasse Korsgaard, som også er ejer af Kraghøjgård økologi